Pentru autentificare
este necesar ca dvs, in calitate de presedinte/administrator, să aveţi cont la
Direcţia Generală Venituri Buget Local. În cazul în care nu aveţi un cont de
utilizator la Direcţia Generală Venituri Buget Local, este necesar să vă creaţi
unul - https://www.impozitelocale2.ro/Plata2/auth/login
Din meniul stânga sus,
daţi click pe conectare, apoi completaţi câmpurile cu numele de utilizator sau
e-mailul şi ulterior, parola. Apăsaţi la final pe butonul “Conectare” şi astfel
veţi fi autentificat pe platformă.
Apăsaţi click pe
“Înrolare Asociaţie de Proprietari” şi bifaţi cele două căsuţe cu
reglementările legale, apoi daţi click pe “Completare cerere (solicitare)”.
Introduceţi informaţiile specifice cererii de înrolare: denumire, CUI, adresă
etc. şi ataşaţi documentele solicitate. După finalizarea înrolării, datele dvs.
ajung în back
office,
iar un funcţionar va verifica informaţiile. În cazul în care informaţiile sunt
neclare sau incorecte, vi se vor cere clarificări. Dacă informaţiile sunt
corecte se aprobă asocierea contului.
Partajarea on-line a documentelor. De exemplu, de acum
înainte nu va mai fi nevoie să vă deplasaţi trimestrial la sediul nostru pentru
a depune documentaţia pentru activ-pasiv. Actele se vor semna electronic şi se
vor trimite prin intermediul platfomei.
Aveţi acces rapid la informații actualizate.
Comunicaţi eficient şi în timp util cu instituţia noastră.